Caută în blog

O poveste încâlcită-atelierul și serialul

Sâmbăta, 23 septembrie, am luat parte la cea de-a 8-a ediție Digital Parents Talks.
Am aflat o mulțime de lucruri interesante și foarte utile despre care vă voi povesti curând.

În acest timp, copiii mei cei mari se distrau de minune la un atelier organizat de Learnig Hub și Disney România.
Atelierul, facilitat de Lucia Radu-Simota, a avut ca temă centrală lansarea noului serial "O poveste încâlcită''. 



În cadrul atelierului, copiii au construit niște diorame pe tema serialului, confecționând singuri personajele + un semn de carte ingenios, sub forma turnului lui Rapunzel.


Îmi pare rău că nu am participat și eu la atelier, copiii au fost super-încântați (Gheorghe chiar s-a îndrăgostit de Lucia 💖😊), iar eu m-am entuziasmat la fel de tare când am văzut rezultatul final. Cel mai tare m-a încâtat Pascal, cameleonul, care chiar își schimbă culoarea!


Știu că v-am trezit interesul, pregătiți-vă să vă apucați de treabă, căci pe blogul Luciei găsiți atelierul descris pas cu pas (cu video și listă de cumpărături).

După pauză, copiii au vizionat în avanpremieră primele două episoade ale serialului.


Serialul "O poveste încâlcită", va avea premiera pe 2 octombrie, la orele 17, la Disney Channel.

Acțiunea se desfășoară între evenimentele prezentate în filmul de lung metraj cu
acelaşi nume și începutul filmului de scurt-metraj lansat în 2012, "Încâlciți până la
adânci bătrâneți”. Noua serie de animație ne-o prezintă pe Rapunzel care încearcă
să se obișnuiască cu părinții ei, regatul pe care îl conduce și oamenii din Corona.
O vor însoți pe Rapunzel în călătoria ei personajele:
Gheorghe Papagheorghe, amicul ei îndrăzneț, cameleonul Pascal, calul serios,
Maximus, gașca de tâlhari de la Rățusca Drăgăstoasă și un nou personaj,
Cassandra, o slujnică puternică, care devine confidenta lui Rapunzel.
Vă doresc vizonare plăcută și mi-ar plăcea tare mult să ne spuneți sau chiar să ne arătați,  aici sau pe Facebook, cum v-a ieșit diorama și/sau semnul de carte 😉.


Foto: Cristina Nichituș Roncea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină