Caută în blog

Începem școala cu Usborne - Books Dreamland

Mihail, fiul meu cel mare, începe școala. Oficial.
Neoficial, am început școala mai demult, pentru că Mihail este un copil foarte curios, dornic să învețe și pasionat de studiu. 

Într-o zi mi-a spus:
-Știu ce o să mă fac când o să fiu mare!
-Ce?
-Inventator!
-Oau!
-Da, mă fac inventator pentru că vreau să schimb lumea!

L-am asigurat că va avea tot sprijinul meu 😊, și eu la rându-mi mi-am dorit să schimb lumea și, bineînțeles, încă îmi doresc să fac asta... Entuziasmul este cu atât mai mare cu cât, iată, voi avea echipă!

Până când va ajuge să schimbe lumea literalmente, Mihail învață să scrie și să citească. 
Printre materialele de studiu preferate, se află și cărțile Usborne.

Acum folosim două pachete: English Activity Pack și Get Ready for School wipe-clean Activity Pack. Am ales pachetele pentru prețul mai bun și pentru că am toate resursele la un loc.

English Activity Pack conține 4 cărți/caiete de activități: o carte cu abțibilduri (care ajută copilul să învețe peste 200 de cuvinte), un caiet de activități care conține cuvinte în limba engleză, o cărticică cu fraze și un dicționar în care poți să scrii. 


Ca toate cărțile Usborne și aceastea arată foarte bine și sunt foarte ușor de folosit. Prețul pachetului este momentan 7.99 ₤ (ofertă specială). 

Get Ready for School wipe-clean Activity Pack  
conține tot 4 cărți/caiete de activități (Wipe-Clean Alphabet, Wipe-Clean 123, Wipe-Clean First Letters, Wipe-Clean Ready for Writingși o cariocă specială.
(Pont: puteți folosi și carioci pentru white board, în felul acesta aveșți mai multe culori pentru desen)
Îmi plac foarte mult materialele educaționale de tip wipe&clean: mi se pare că îi ajută pe copii să învețe mai ușor scrierea și își exersează abilitățile motrice într-un mod amuzant.



Momentan acest pachet nu mai este în stocul editurii, dar cele 4 cărți pot fi comandate separat.

Pentru comenzi și alte informații despre minunatele cărticele Usborne, vă recomand cu drag Books Dreamland. Alina, mama din spatele acestei mici afaceri (o WAHM, bineînțeles 😉) răspunde cu promptitudine și face recomandări foarte potrivite atât pentru vârsta, cât și preferințele copilului (și ale părinților, desigur).

Noi avem multe cărți Usborne în biblioteca noastră și, vă mărturisesc, le iubesc. Îmi plac pentru că au un design foarte ingenios, care îi ajută pe copii să învețe ușor. Preferatele mele sunt cele din seria Peep-in, despre care voi vorbi, probabil într-un articol viitor.

Voi aveți cărți Usborne? Care sunt preferatele voastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină