Caută în blog

Digital Parents Talks, ediția 8

Sâmbătă 23 septembrie, am participat la cea de-a 8-a ediție a seminariilor Digital Parents Talks, organizate de  Parenting PR (Ana Nicolescu și Lavinia Pavel).

Tema întâlnirii a fost Comunitate. Branding Personal. SEO. Au fost inivtate să vorebescă pe marginea primelor două subiecte Ioana Chicet Macoveiciuc, Evelina Nicula și Diana Ghindă.
Discuția a fost extrem de plăcută (m-am simțit ca la o cafea cu prietenele) și foarte utilă.




S-a discutat despre cum poți aduna o comunitate în jurul blogului/brandului, cum poți face oamenii să interacționeze și să se întâlnească (și) off-line, am primit câteva tips&tricks despre branding și poziționare. Cel mai mult mi-a plăcut faptul că au fost puse în discuție greșelile din care a învățat fiecare. Mi s-a părut un subiect curajos și foarte util pentru cei din public.
(Dacă am putea învăța din greșelile altora!)


A doua parte a evenimentului a fost dedicată SEO-ului (Search engine Optimization) și am luat lecții extrem de utile de la Lavina Pavel. 

În tot acest timp, copiii s-au distrat la un atelier cu tema "O poveste încâlcită" susținut de Learning Hub și Disney România despre care am povestit pe larg în acest articol.




Spre finalul părții a doua, le-am surprins pe Ana și Lavinia cu o sărbătorire ad-hoc a unui an de Digital Parents Talks. Bine, plănuisem asta cu ceva timp înainte și a fost un moment foarte special. M-a emoționat mult bucuria și emoția tuturor :)




Am învățat multe lucruri și de data asta, m-am bucurat de întâlnire, de oameni, de informațiile noi, de bucuria copiilor.

M-am întrebat din nou de ce scriu și ce scop are acest blog. M-am întrebat din nou dacă sunt dispusă să mă expun așa cum o fac mulți bloggeri de succes abordând subiecte (foarte) personale sau controversate. M-am întrebat din nou ce îmi doresc de fapt de la acest blog...
Răspunsurile planează undeva în mintea mea, printre alte sute de întrebări și răspunsuri.
Simt însă, că se apropie momentul în care voi răspunde prompt acestor întrebări și blogul acesta va deveni ce îmi doresc cu adevărat să devină.


Vreau să vă mulțumesc încă o dată celor care vă răpiți câteva minute pentru a-mi citi articolele, pentru a comenta și a mă urmări pe facebook. Pentru mine contează enorm!

Foto: Cristina Nichituș Roncea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină