Caută în blog

Ludotech, mai mult decât un loc de joacă

Am ajuns la Ludotech la o petrecere marca Work at Home Moms România (comunitate pe care o iubesc!). Am mers cu toții, eu nerăbdătoare să cunosc de-adevăratelea mămicile cu care interacționez online, copiii nerăbdători să ajungă la... locul de joacă.

A fost una dintre cele mai frumoase după-amieze pe care le-am petrecut în ultima vreme! Petrecerea a fost super reușită (atenție, urmează alta!), iar copiii... în extaz.

Să vă explic: Ludotech nu e un loc de joacă "clasic": cu bile, animatori și trambuline...

Ludotech este un spațiu gândit special pentru copii, în funcție de vârstă: 0-5 ani, 6ani+ și, bineînțeles, există și o zonă specială pentru părinți.
În spațiul de joacă există exclusiv jucării educative, de calitate superioară și o bibliotecă generoasă, în continuă actualizare.



Apoi există și un mini-magazin în care puteți găsi produsele realizate de mamele din comunitate (care sunt fabuloase!).
Părinții pot servi o cafea sau un ceai, în timp ce copiii se joacă sau pot lucra în spațiul special amenajat (WiFi inclus). Vă avertizez însă, că s-ar putea să stați mai mult în camera de joacă, decât la birou 😉.

Ca să înțelgeți exact despre ce vorbesc, o să vă arăt câteva filmulețe.

Atracția locului este lada de nisip cu realitate augumentată, care demonstrează principii de bază de topografie și hidrologie, unde vă puteți crea propriile peisaje.



Pentru copiii mai mici, atracția va fi Cubetto, cel mai simpatic roboțel:



Puteți viziona mai multe jucării extraordinare aici.

La Ludotech au loc frecvent ateliere, cursuri și evenimente foarte interesante. Este situat în centru (pe strada Șerban Vodă 22-24, foarte aproape de metrou Unirii și Hotel Horoscop). Programul este de marți până duminică, între 12:30 – 19:00, Sâmbăta - Duminica: 10:00-19:00.

Pentru programări și tarife, puteți consulta acest link.

Eu am de gând să petrec mult timp acolo, să lucrez și chiar să mă joc 😎.
Aștept cu nerăbdare să-mi spuneți dacă ați fost la Ludotech și dacă v-a plăcut :)

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai scris despre Ludotech! Am aflat si eu despre ei cand s-au lansat, dar eram deja plecata din tara si am fost tare curioasa sa descopar mai multe despre ei!

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină