Caută în blog

Cosmetice naturale de la Natural Gift Store

Prima oară mi-am pus problema ingredientelor din produsele cosmetice, la prima sarcină.
Am început să mă documentez despre ingrediente (mai ales despre acelea cu denumiri lungi și aproape imposibil de pronunțat). M-am speriat când mi-am dat seama că pe lângă toate porcăriile din mâncare, mai băgăm în noi o grămadă de chimicale din cosmetice.
Și când spun cosmetice, nu mă refer numai la produse de machiaj, ci în special la produsele pentru îngrijirea zilnică: săpun, gel de duș, șampon etc.
De atunci am ales să fiu mai atentă cu produsele pe care le folosesc.

La Natural Gift Store am găsit produse de o calitate excepțională, la prețuri corecte și numai din ingrediente naturale.
Am testat cu succes crema de plajă și repelentul, produse care nu ar trebui să lipsească sezonul acesta din bagajul/poșeta nimănui.




Am folosit crema de plajă și la mare și în oraș. Am folosit-o și eu și copiii (pe față și pe corp) și ne-am întors de la mare.. frumos colorați, fără arsuri sau înroșiri ale pielii 😉 și ne-mâncați de țânțari sau alte insecte, în condițiile în care am locuit la curte și ne-am făcut plimbările de seară pe plajă.
Repelentul a devenit nelipsit din geanta mea, îl folosim la fiecare ieșire în parc. Uleiurile esențiale pe care le are în compoziție țin insectele la distanță, dar și calmează mâncărimea, dacă îl uitați acasă.

Folosesc, la recomandarea Danei (creatoarea Natural Gift Store), uleiul de magneziu, un produs absolut minunat care m-a ajutat de foarte multe ori: am tratat cu ajutorul lui întinderi musculare, crampe sau l-am folosit pentru relaxare și pentru o absorbție mai bună a magneziului.



Un alt produs de care am fost foarte mulțumită, este balsamul Respiri Ușor. Pentru că ai mei au tușit în miezul verii, balsamul Respiri Ușor i-a ajutat foarte mult. Conține uleiuri esențiale care eliberează căile respiratorii, au proprietăți antibiotice și antivirale. Este un produs care nu ar trebui să vă lipsească din casă, mai ales acum... în prag de toamnă.

Vă recomand cu căldură produsele Natural Gift Store, sunt făcute cu dragoste și responsabilitate, exclusiv din ingrediente naturale. Dana este o persoană deosebită, care vă poate face recomandările perfect în funcție de nevoile voastre personale.

Abia aștept să-mi spuneți părerea voastră despre produsele Natural Gift Store!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină