Caută în blog

Evenimente 9-11 iunie 2017

Sfârșitul de săptămână 9-11 iunie se anunță tare aglomerat, dar și foarte ploios. Din păcate...
Am făcut mai jos o selecție a celor mai interesante evenimente la care poate participa toată familia.
Evident, aștept să-mi povestii unde ați fost și cum ați petrecut 😉.


  • Balul Britanic. 9 iunie. Un eveniment cultural, educațional și caritabil de elită, despre care am scris aici și aici.

  • Festivalul Amintiri din Copilărie 2017.


Între 7 și 11 iunie, Primăria Capitalei și Teatrul Ion Creangă, în parteneriat cu Primăria Sectorului 1 - București, organizează o nouă ediție a Festivalului Amintiri din Copilărie, prilej numai bun pentru copii și părinți să se bucure de soare și relaxare, teatru și muzică în Parcul Kiseleff.
Programul poate fi consultat aici, eu nu a vrea să ratez Jazz for Kids, jongleriile și spectacolele de teatru 😉.

  • Street Delivery 2017. 9-11 iunie. Anul acesta tema este Grădini Posibile. Vor fi o mulțime de evenimente, din păcate nu am găsit altă sursă pentru program decât evenimentele din pagina de Facebook și nici o listă completă a participanților. (Dacă o găsiți voi, dați-mi un semn.) 


Ce știu sigur, de la prietena mea Ileana Achim, este că la standul Editurii Frontiera va avea loc un Atelier de linogravură susținut de Andreea Botezan. Mai multe detalii despre atelierul Tipar de poveste, aici.
  • Moms on bikes. 10 iunie. Cred că o să merg chiar dacă plouă 😎...  Nu pot să vă explic cât de dor mi-a fost de mersul cu bicicleta și cât de fericită sunt că, în sfârșit, am o bicicletă funcțională. Promisiunile organizatorilor sunt de nerefuzat 😋



  • Dacă te-ai gândit vreodată că anumite întâmplări sau perioade din viața ta pot deveni subiect pentru "o scurtă povestire" 😊, o piesă de teatru sau un scenariu de film, acum ai ocazia să încerci. Atelierele deschise Scrie despre tine sunt ocazia perfectă. Sâmbătă 10 iunie. Mai multe detalii aici.

  • Duminică, 11 iunie, are loc conferința Liber la educație sau educație la liber?, despre care am scris aici.


Vă doresc distracție plăcută și vreme frumoasă!

2 comentarii:

  1. Foarte util articolul. Uitasem de Street Delivery si ma bucur sa aflu de festivalul de teatru pentru copii. Sper sa avem vreme buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de vizită ! La vreme bună sper și eu ! :)

      Ștergere

Totalul afișărilor de pagină