Caută în blog

Gourmet de struț

Am avut ocazia să testez carnea de struț, în cea mai recentă campanie BuzzStore & Gourmet de struț.
Vă mărturisesc că nu am mai încercat această delicatesă până acum și că mi-a fost puțin teamă de faptul că nu voi reuși să o gătesc corespunzător.
Surpriza a fost foarte mare, mai ales pentru că nu aveam idee la ce să mă aștept, ca și gust și textură.
Vă spun sincer, este una dintre cele mai bune cărnuri pe care le-am mâncat. Seamănă mult cu carnea de vită, dar este cu mult mai gustoasă și mai... suculentă, mai fragedă.

Pachetul primit pentru testare conținea un pachet cu friptură (steak de struț), un pachet cu carne de struț pentru gulaș (tocăniță) și un pachet cu carne pentru burgeri.

Am început cu burgerii de struț. Am pus carnea direct pe grătar, am pregătit chifla și am pregătit în casă maioneza. Am adăugat murături. Au fost un deliciu absolut.




Am continuat cu tocănița, pe care am făcut-o la multicooker, după rețeta recomandată de Gourmet de struț. A fost foarte apreciată de toți membrii familiei, chiar dacă a ieșit mai picantă.


Ultima, dar nu cea din urmă, a fost friptura, de care s-a ocupa tîn exclusivitate soțul meu. A făcut baițul și a preparat-o la grătar. A ieșit excepțională: fragedă, suculentă, gustoasă.
Ne-a plăcut foarte mult!


Am hotărât ca în viitorul apropiat vom comanda și alte produse Gourmet de struț. Vă recomand cu căldură aceste produse, sunt de excepție și, se potrivesc de minune la ocazii festive!
Dacă ați încercat și voi carnea de struț, împărtășiți-ne părerea voastră, în comentarii. Dacî nu ați încercat-o încă, puteți folosi voucherele de reducere de mai jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină