Caută în blog

Persil Power-Mix Caps-Test

Cunosc marca Persil de multă vreme. Încă e pe vreme când nu exista în România şi mama a primit cadou o cutie de la o prietenă din Austria. A fost ceva cu adevărat extraordiar, la vremea aceea.
Am testat şi Persil Expert Gel, acum un an şi ceva. Puteţi citi impresiile mele de atunci aici.
De data aceasta, tot mulţumită platformei BUZZStore, am testat noul Persil Power-Mix Caps.


Sunt foarte mulţumită de combinaţia gel-detergent pudră. Pe lângă faptul că spală foarte, Persil Power-Mix Caps sunt uşor e folosit şi de depozitat. Capsula se pune direct în cuva maşinii de spălat şi dă rezultate uimitoare la temperaturi foarte mici. Imprimă rufelor un parfum discret şi plăcut.
Ca să vă demonstrez puterea de spălare a noului detergent Persil, m-a gândit să-l supun unui test.

În partea din stânga imaginii este tricoul băiețelului meu mai mic, murdărit de căpșuni şi tempera. L-am băgat la spălat abia a doua zi, fără să îl las la înmuiat în prealabil. Am folosit o singură capsulă de Persil Power-Mix şi am setat temperatura de spălare la 30 de grade.
Iată ce a ieşit:


Eu zic că a ieşit foarte bine şi că nici nu puteam să-i dau un test mai greu!
Vă recomand cu căldură acest produs, are o putere de spălare fantastică, este uşor de transporta şi depozitat, are un preţ foarte convenabil. Mai ales în raport cu calitatea.

Dacă doriţi să participaţi şi voi la următoarele campanii BUZZStore, vă puteţi face cont în platformă aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină