Caută în blog

Îngheţată de post/vegană fără zahăr adăugat în 2 minute

Aşa cum v-am promis, vă ofer o rețetă de înghețată rapidă (2 minute) şi de cel puțin 150 de ori mai sănătoasă decât surorile ei vitrege din supermarketuri.

Ingrediente:
  • banane
  • căpşuni sau orice alte fructe de sezon
  • miere (opțional)



Fructele se spală, se taie bucățele şi se dau la congelator până îngheață.
Apoi se pun într-un robot de bucătărie şi se mixează. Pentru aparatele cu o putere mai mică, puteți pune banana ca atare. Sau puteți mixa fructele crude și apoi dați amestecul rezultat la congelator.
Eu folosesc Turbo Chef-ul Tupperware (mai ales atunci când fac cantități mici), care face o treabă pe cinste! (Merge și cu un robot electric, dar cu putere mare).*


Veți obține o înghețată delicioasă!
Nu am specificat cantități, pentru că eu le pun "din ochi" şi după gust. Îmi place să mă joc în bucătărie. 😊

banane+căpșuni+miere+biscuite pt decor
P.s: Îmi puteți lăsa în comentarii rețetele voastre preferate de înghețată. O să le încerc pe toate ;)

*Later Edit: Între timp mi-am cumpărat un robot electric nou, mai puternic și cu capacitate mare (Russel Hobbs Illumina, 850W), de care sunt foarte mulțumită și cu ajutorul căruia fac mai multă înghețată o dată, pe care o stochez într-o caserolă care poate fi folosită și la congelator sau în formele de înghețată.😊

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină