Caută în blog

10 greşeli juridice fatale făcute de antreprenori, un eveniment WAHM.ro


Nu ştiu cum se face, dar am impresia că încet-încet, devin acest Sergiu Nicolaescu (Dumnezeu să-l ierte!) al vieţii mele. Eu regizez, joc rolul principal, scriu scenariul şi aşa mai departe :)
Nu că mi-ar displăcea lucrul acesta, dar pentru un succes de casă este necesar să îţi îmbogăţeşti cunoştinţele şi să-ţi dezvolţi aptitudinile.
Şi acum, să "dau câte ceva din casă":
-am planuri mari cu Experienţa Zizi.
-iubesc comunitatea Work at Home Moms România. Mamele wahm sunt grozave şi au super-puteri! Am găsit acolo sprijin şi o atmosferă  mai mult decât prietenoasă!
-ţin să îmi îmbogăţesc cunoştinţele şi aptitudinile de antreprenoriat
-după cum v-aţi dat seama deja, îmi place foarte mult să scriu, iar acest blog este extrem de special pentru mine.

Rezultatul imediat:


Mama are blog este partener media al evenimentului “Legal thinking for entrepreneurs” - 10 greşeli juridice fatale făcute de antreprenori organizat de Asociaţia Work at Home Moms şi Legalway.

Ce vei afla la acest eveniment susţinut de Shirina- Maria Ştefanescu (avocat şi co-fondator al proiectului Legalway):
"Vei afla care sunt direcţiile corecte de urmat din punct de vedere juridic pentru a-ţi dezvolta o afacere de succes.
Totodată, vă voi ajuta să vă creaţi stereotipuri de comportament în business şi vă voi da sfaturile necesare ca să ştiţi când să mergeţi la un avocat şi ce să-i cereţi.
Foarte important este că vom discuta despre greseli frecvente ale antreprenorilor care îşi sabotează afacerile întrucât omit să-şi cultive o minimă intuiţie de ordin juridic."

Aşadar, duminică, 24 mai, între orele 14-16, avem întâlnire la Casa Rudolf Steiner (Str. Vişinilor nr.17).
Costul participării este 70 ron, iar înscrierile se fac la adresa de email andreia.martinescu@wahm.ro
Ne vedem acolo, colegi antreprenori! :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină